Tyler om A-team

Källa: Wetpaint

Så du kommer inte ingå i the A-team nu?

Nej, jag menar, det fanns ju ett alternativ att Caleb skulle vara en av A, men de valde att ha Toby. Så jag var beredd på vilket val de än skulle göra och jag är rätt okej med det. Jag gillar idén med att han är som en riddare i vacker utrustning, det känns som en häftig roll att ha.

Du var med i hoodie-scenen. Hur var det?

Det var jättehäftigt. Så, ja, Jag sa att jag var beredd på allting, så jag var med och gjorde scenen. Och jag kände typ, “Ja.. Vi får se vad som händer,” och de tänkte typ, “Det ska definitivt bli Toby.” Och jag var helt okej med det.

Vad händer till våren med Caleb?

Ja, det kommer vara rätt mycket familjeproblem angående Caleb, som han kommer behöva jobba med. Och jag tror det kommer föra Caleb och Hanna tillsammans ännu mer. Från början kommer det vara lite turbulent, men det kommer jämna ut sig i slutet och relationen kommer bli ännu startare. Jag väntar mig bara att de ska, typ gifta sig eller något. Det känns som om de gått igenom så mycket redan. 

Men vad är det som är roligt i en normal relation?

Jag vet..

Vad kommer dra de isär?

Just nu vet jag inte riktigt. Jag menar, det måste ju vara något riktigt stort. Jag tror kanske att det kommer ut att hon kysste Wren.

Låter de honom komma in mer nu? Vart kommer själva mysteriet ta dem?

Specifikt för honom så kommer han inte bli den femte lögnaren. (Skämt) Ja, men låt mig bara ändra introt lite. Det är som bara alla tjejerna på en rad och jag ligger där som skydd framför dem. (Skrattar och härmar Lucy Hale genom att sätta ett finger över munnen.) Nä, men bara ge dem en hand då och då. Och jag tror nu att Hanna är mer beskyddande över honom nu eftersom att han var så nära att bli dödad. Så ja, ingenting jag bara kan säga rakt ut.

Finns det något avsnitt som du är extra taggad på? Någonting som kommer sätta allt på sin spets?

Jag tror att det finns något sånt i varje avsnitt. Ärligt talat så har jag inget bra svar, men jag vet att det finns bra saker i alla karaktärer. Det finns så många i casten som finns med i serien så det är oundvikligt att så mycket kommer hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: