Intervju med Janel

Vad är din skyldigaste njutning?
Glass!

När grät du senast?
Fem minuter sen.

 

Smsar du någonsin när du är på teater?

Tyvärr, ja, jag vet att det är störande.

Vad är de tre senaste besökta hemsidorna i din historik?
Facebook, Twitter, Planet Blue.

Hur många gånger om dagen borstar du tänderna?
Efter varje måltid.

Fuskar du någonsin i sällskapsspel?
Aldrig, jag bara vinner!

Har du ljugit någongång på en ansökan?
Nej det har jag inte, eller räknas överdrivt..?

 

Om du skulle hitta Donald Trump’s plånbok på gatan, skulle du lämna tillbaka den?
Ja, då har jag ju en anledning att träffa honom!

 

Snokar du någonsin i dina vänners badrums/medicin-skåp?
Nae, jag vet allt om mina vänner!

Vem har du varit avundsjuk på på senaste tid?
Brant Daugherty, han har rest runt hela Europa!

 

Om du vad dödsdömd nu, vad skulle bli din sista måltid?
In-N-Out hamburgare!

Hur blev du dödsdömd?
De blandade ihop mig med Mona Vanderwall.

Vilka serier ser du?
“Revenge,” “Arrow,” “Sex and The City,” och “Friends.”

Vad gör du när du är själv och ingen annan ser?
Dansar runt i mitt rum med en hårborste.

Vad åt du sist till middag?
Spagetti och sallad.

Om du fick fråga Kim Kardashian vilken fråga som helst, vad skulle du fråga?
Vartifrån får du alla dina coola kläder ifrån?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: